archonmaritime2 crossworldmarine24f1 gac17

latscologo 

Πώληση πλοίου για την NGM Energy του Ν. Μουνδρέα

Πώληση πλοίου για την NGM Energy του Ν. Μουνδρέα

Η ναυτιλιακή του NGM Energy του εφοπλιστή Νικόλα Μουνδρέα πούλησε σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές το πλοίο Epic, 180.100 dwt, το οποίο ναυπηγήθηκε το 2010, στην τιμή των 32 εκατομμυρίων δολ.

More...
Drydel Shipping Celebrates Delivery of MV Twin Delight

Drydel Shipping Celebrates Delivery of MV Twin Delight

Today marks a momentous occasion for Drydel Shipping as we celebrate the delivery of our newest charter-in vessel, the MV Twin Delight, in Imabari, Japan.

More...
SFL acquires 3 new LR2 product tankers for $230 mil.

SFL acquires 3 new LR2 product tankers for $230 mil.

SFL Corporation Ltd. (NYSE: SFL) (“SFL” or the “Company”) announced that it has agreed to acquire three new LR2 product tankers for an aggregate purchase price of approximately $230 million in

More...
First LNG powered vessel calls at HIP

First LNG powered vessel calls at HIP

The first LNG battery hybrid powered RORO vessel berthed at the Hambantota International Port (HIP) for the discharge of construction machinery and equipment (high and heavy vehicles including airport buses, mobile cranes, etc.). The transshipment cargo is destined for Dammam…

More...
The Baltic Exchange - Weekly Gas report

The Baltic Exchange - Weekly Gas report

LNG A relatively stable week for the LNG in terms of freight both the 174cbm and 160cbm indexes moved in unison with the Atlantic picking up on both BLNG2 and BLNG3 while in the Pacific levels fell.

More...
Βαλτιμόρη: Τουλάχιστον 6 οι νεκροί από την κατάρρευση της γέφυρας - Το πλοίο έχασε πρόωση λόγω black out σταμάτησαν οι γεννήτριες ηλεκτρισμού

Βαλτιμόρη: Τουλάχιστον 6 οι νεκροί από την κατάρρευση της γέφυρας - Το πλοίο έχασε πρόωση λόγω black out σταμάτησαν οι γεννήτριες ηλεκτρισμού

Της Γεωργίας Ερμίδη Το Λιμενικό Σώμα ολοκλήρωσε την αναζήτησή του αργά την Τρίτη για τους έξι εργαζόμενους σε συνεργείο συντήρησης του οδοστρώματος που βρίσκονταν πάνω στην γέφυρα Francis Scott Key στην Βαλτιμόρη

More...
Frontpage Slideshow | Copyright © 2006-2011 JoomlaWorks Ltd.
Εκτύπωση

Οι άνθρωποι της Ναυτιλίας μιλούν στην Γεωργία Ερμίδη για την Πανδημία Covid-19

11 Νοεμβρίου 2020.

              Κωστής Ν. Αχλαδίτης

Η Θαλάσσια εφοδιαστική αλυσίδα και η Ναυτιλία αντέδρασαν και ανταποκρίθηκαν άμεσα και αποτελεσματικά στις νέες συνθήκες

 

kostisachladitisΟ Κωστής Ν. Αχλαδίτης είναι Διευθύνων Σύμβουλος της Golden Cargo.  

Είναι Β' Αντιπρόεδρος στο Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς.

 

 

 

Πως αντιμετωπίζετε εσείς προσωπικά αλλά και η εταιρεία σας την πανδημία του κορωνοϊού (Covid 19);

 

Οι συνθήκες στην εφοδιαστική αλυσίδα είναι απαιτητικές, οφείλουμε να προβλέψουμε το επόμενο βήμα και συνεπώς δεν υπάρχουν περιθώρια χαλάρωσης και ηρεμίας.

Η εταιρία λειτουργεί κανονικά, ακολουθώντας όλα τα πρωτόκολλα ασφαλείας και υγιεινής που προβλέπονται.

Εάν εξαιρέσουμε την φυσική παρουσία σε εκτός γραφείου ραντεβού με πελάτες και διάφορες εκδηλώσεις, η καθημερινότητα παραμένει απαιτητική.

H επικοινωνία με τους πελάτες και συνεργάτες γίνεται μέσω του web. Ασυνήθιστος τρόπος να λύσουμε τα προβλήματα και να κερδίσουμε καινούργιες συνεργείες, όμως προσαρμοζόμαστε ανάλογα και η προσπάθεια να κρατήσουμε την ποιότητα των υπηρεσιών και τον έλεγχο της αλυσίδας απορροφά το χρόνο της ημέρας και όχι μόνο!

Το μεταφορικό κόστος έχει αυξηθεί αρκετά και οι λύσεις πολύ λίγες “ first comes first served” πέραν των περιορισμών που ισχύουν σε διαφορές χώρες.

Οι αεροπορικές εταιρίες «απαιτούν» να καλύψουν τα κόστη τους από την μεταφορά των εμπορευμάτων. Η αύξηση του αεροπορικού φορτίου είναι 60%, με ταυτόχρονη μείωση στο 66% στην ταξιδιωτική κίνηση.

 

Με τι ασχολείστε αυτό το διάστημα του lockdown; Πως αξιοποιείτε τον χρόνο σας;

 

Εκτός από τα θέματα καθημερινής ασφάλειας των εργαζομένων που είναι ο σημαντικότερος παράγοντάς για να μπορούμε να συνεχίσουμε το έργο μας, δεν υπάρχουν διαφορές στο εργασιακό περιβάλλον.

Η καθημερινή επικοινωνία και η ενημέρωση από τους συνεργάτες παγκοσμίως, τις αεροπορικές, τις Ναυτιλιακές εταιρείες για τις συνθήκες και τις αλλαγές που διαμορφώνονται στην θαλάσσια εφοδιαστική είναι απαραίτητή, έτσι ώστε και η δική μας αλυσίδα να προσαρμόζεται αντίστοιχα.

 

Ποιά είναι η εκτίμηση σας όσον αφορά τον αντίκτυπο που θα έχει η πανδημία στην Οικονομία και στην Ναυτιλία; Στην Ελλάδα και Παγκόσμια

 

Η Θαλάσσια εφοδιαστική αλυσίδα και η Ναυτιλία αντέδρασαν και ανταποκρίθηκαν άμεσα και αποτελεσματικά στις νέες συνθήκες, πάρα τους περιορισμούς και τα lockdown σε παγκόσμιο επίπεδο, δεν υπήρξαν περιστατικά όπου η Ναυτιλιακή βιομηχανία δεν ανταποκρίθηκε με συνέπεια στην εκτέλεση του μεταφορικού έργου.

Οι νέες συνθήκες που δημιουργούνται στην παγκόσμια αγορά διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας και των επιχειρήσεων μεταξύ άλλων είναι, ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η μοντελοποίηση και ο εντοπισμός περιοχών που θα δημιουργήσουν οφέλη για την επανεκκίνηση της παγκόσμιας οικονομίας.
Η εφοδιαστική Αλυσίδα είναι συνδεδεμένη άρρητα με την γεωπολιτική, γεωστρατηγική και γεωοικονομική κατάσταση που διαμορφώνεται.

Πλέον, ολοένα και μεγαλύτερες εταιρείες του λιανεμπορίου, και όχι, μόνο επαναπροσδιορίζουν την τακτική τους, δημιουργώντας ηλεκτρονικά καταστήματα και παράλληλα μεγιστοποιώντας τα αποθέματα τους, προσπαθώντας να βελτιώσουν τις υπηρεσίες αποθήκευσης ή και να τις αναθέσουν σε εξειδικευμένες εταιρείες, λόγω της στροφής στο ηλεκτρονικό εμπόριο που απαιτεί μεγαλύτερα αποθέματα και ταχύτερους χρόνους παράδοσης των εμπορευμάτων.

Οι αλυσίδες εφοδιασμού αναπτύσσονται πλέον γύρω από περιοχές που διευκολύνουν τις μεταφορές, και όχι σε περιοχές χαμηλού κόστους παραγωγής.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

crossworldbanner

seanergymaritime1

dominicaconsulate

bvbanner2022

Ημερολόγιο

«  Μάρτιος 2024  »
ΔΤΤΠΠΣΚ
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

lapwingslogo

esmlogo24

ccslogo

bannerorion19 

hsw24banner1

secblue24

Αναζήτηση