archonmaritime2 arcadia gac17

latscologo 

FSL Trust Agrees To Sell One Product Tanker

FSL Trust Agrees To Sell One Product Tanker

The Board of Directors (the “Board”) of FSL Trust Management Pte. Ltd., as trustee-manager (the “Trustee-Manager”) of First Ship Lease Trust (the “Trust”), announces that FSL-19 Pte. Ltd., a whollyowned

More...
GTT is selected by Hudong-Zhonghua Shipbuilding to design the tanks of four new LNG Carriers

GTT is selected by Hudong-Zhonghua Shipbuilding to design the tanks of four new LNG Carriers

GTT announces that it has received an order from its partner the Chineseshipyard Hudong-Zhonghua Shipbuilding (Group) Co. Ltd. for the tank design of four new LNGCs on behalf of an Asian ship owner.

More...
DHT Holdings to sell a 2008-built VLCC, for $37 million

DHT Holdings to sell a 2008-built VLCC, for $37 million

DHT Holdings, Inc. (NYSE:DHT) (“DHT” or the “Company”) announces that it has entered into agreement to sell the DHT Edelweiss, a 2008 built VLCC, for $37.0 million.

More...
Government of Germany acquires 99% stake in Uniper

Government of Germany acquires 99% stake in Uniper

•Capital increase of €8 billion agreed •Federal Government acquires shares held by Fortum and replaces Fortum credit line •Federal Government stake to increase thereby to a total of approximately 99%

More...
EuroDry Ltd. Announces Agreement to Sell M/V “Pantelis”, a 2000-built Panamax Bulk Carrier

EuroDry Ltd. Announces Agreement to Sell M/V “Pantelis”, a 2000-built Panamax Bulk Carrier

EuroDry Ltd., an owner and operator of drybulk vessels and provider of seaborne transportation for drybulk cargoes, announced that it has signed an agreement to sell M/V Pantelis, a 74,020 dwt drybulk vessel, built in 2000, for approximately $9.7 million.

More...
Global Ship Lease Announces Forward Charter Agreements

Global Ship Lease Announces Forward Charter Agreements

Global Ship Lease, Inc. announced that it has entered into new multi-year charters with Hapag-Lloyd for six ECO 6,900 TEU ships.

More...
Frontpage Slideshow | Copyright © 2006-2011 JoomlaWorks Ltd.
Εκτύπωση

«19o NAVIGATOR 2019 – The shipping decision makers forum»

15 Δεκεμβρίου 2019.

Διοργανώθηκε το «19o NAVIGATOR 2019 – THE SHIPPING DECISION MAKERS FORUM» την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019 στο Κέντρο Πολιτισμού – Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Το πάνελ αναφέρθηκε στους νέους κανονισμούς, τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, την πράσινη χρηματοδότηση και τις βιώσιμες επιχειρήσεις. Σχετικά με την πράσινη χρηματοδότηση αναφέρθηκε πως το κόστος είναι υψηλό και εκφράζονται ανησυχίες για δημιουργία χάσματος ανάμεσα σε μεγάλες και μικρές εταιρείες αφού τα πράσινα κεφάλαια στην παρούσα φάση δεν είναι εύκολα προσβάσιμα σε όλους. Οι κοινοπραξίες εταιρειών εμφανίζονται ως μία λύση με σκοπό να μοιραστεί το ρίσκο της επένδυσης.

Για πρώτη φορά σε Ελληνικό Ναυτιλιακό συνέδριο συμμετείχε το  World Economic Forum με την Emma Skov Christiansen, Lead, Shipping Emissions & Ocean Agenda να παρουσιάζει το όραμα του οργανισμού στην βελτίωση του κόσμου και να προσκαλεί την Ελληνική Ναυτιλιακή κοινότητα να συμμετέχει καθώς θεωρεί πως η συμβολή της θα είναι πολύ σημαντική.  Μέχρι σήμερα υπάρχουν 102 μέλη και 14 κυβερνήσεις που υποστηρίζουν τις δράσεις του WEF.

Αναφορά έγινε στην «είσοδο» της Κίνας στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιανατολικής Μεσογείου η οποία έχει μεταβάλλει την ως σήμερα γνωστή διπολική, ισορροπία δυνάμεων και συμφερόντων ανάμεσα στις ΗΠΑ και τη  Ρωσία.

Λόγος έγινε ακόμα για τη στρατηγικής σημασίας θέση της Ελλάδας και τα στρατηγικά σχέδια που λαμβάνουν χώρα στα 2 μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας, δηλαδή του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης. Χαρακτηριστικό παράδειγμα διείσδυσης της Κίνας στη Ν.Α Μεσόγειο είναι ότι η COSCO ενισχύει την εμπορική της δύναμη χάρη σε αυτά, διότι αποτελούν δίοδο για άλλα 36 λιμάνια σε όλη την Ευρώπη. Υποστηρίχθηκε ότι οι Βαλκανικές χώρες θα γίνουν Ευρωπαϊκές αργά ή γρήγορα και τα 2 αυτά ελληνικά λιμάνια θα βοηθήσουν στο να αναβαθμισθούν οικονομικά τα Βαλκάνια. Tα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης και της Καβάλας είναι τα επόμενα δύο λιμάνια που η κυβέρνηση θα επιδιώξει στρατηγικούς εταίρους και έχουν ήδη προσελκύσει το ενδιαφέρον των επενδυτών.

Η Ευρώπη δεν θα πρέπει να μένει άπραγος παρατηρητής αλλά θα πρέπει να προστατευτεί στα πλαίσια του «παιχνιδιού» που εκτυλίσσεται στον παγκόσμιο χάρτη, αποκτώντας στρατηγική αυτονομία στα πάντα, συμπεριλαμβανομένου και του τομέα της τεχνολογίας.

Για τις «Τάσεις της αγοράς και τρέχοντα ζητήματα που απασχολούν τη ναυτιλία» τοποθετηθήκαν οι Ιωάννα Προκοπίου, Διευθύνουσα Σύμβουλος της PROMINENCE MARITIMES.A. &SEATRADERSS.A. & ο Αλεξ Χατζηπατέρας,Executive Vice President of Business Development for Dorian LPG υπό το συντονισμό της Δωροθέας Ιωάννου, Chief Commercial Officer at Shipowners Claims Bureau Inc, as Manager of the American P&I Club.

 

navigat19f68

κα Γεωργία Ερμίδη, κα Δανάη Μπεζαντάκου

Η Ιωάννα Προκοπίου είπε χαρακτηριστικά πως το SPEED REDUCTION & το POWER LIMITATION είναι προσωρινές λύσεις. Είναι κάτι που κάνουμε μέχρι η τεχνολογία να εξελιχθεί και να μπορεί να βρεθεί η λύση που θα κάνει  decarbonisation, ικανοποιώντας τους στόχους του  IMO. Επίσης όλοι οι  stakeholders  θα πρέπει να έχουν υπόψιν ότι όταν μιλάμε για νέα καύσιμο θα πρέπει να υπάρχει ολιστική μελέτη και προσέγγιση για την εφαρμογή τους από όλες τις πλευρές (παραγωγή, ανατροφοδότηση, εφαρμογή κτλ).

Ο Άλεξ Χατζηπατέρας, είπε ότι δεν υπάρχει μία χρυσή λύση για το IMO 2020: Θα πρέπει να χρησιμοποιείται ένα μείγμα καθαρών καυσίμων (π.χ. LPG) και να για καλύτερη διαχείριση του κινητήρα .

Επίσης ανέφερε ότι οι τράπεζες ακολουθούν ολοένα και περισσότερο τα Poseidon Principals. Οι επενδυτές δημόσιων ή εισηγμένων εταιρειών ανησυχούν για τις βιώσιμες επενδύσεις και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των εταιρειών που αγοράζουν μετοχές και οι πελάτες μας, οι μεγάλες πετρελαϊκές εταιρείες και οι έμποροι επικεντρώνονται έντονα στην ανοικτή αναφορά για την κατανάλωση σε κάθε ταξίδι.

Ο απολογισμός του συνεδρίου έγινε από τον Dr. Κώστα Ρόκκο, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της TST International, εστιάζοντας στις τάσεις της αγοράς, το IMO 2020 Sulphur Cap,τη σημασία της διαστάσης του ανθρώπινου παράγοντα, την ψηφιοποίηση, νομικές πτυχές και ορισμένες ενδείξεις για το μέλλον.

Στα πλαίσια του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της NAVIGATOR SHIPPING CONSULTANTS, μέρος των εσόδων του 19ου Ναvigator Forum 2019,  θα διατεθούν για τους σκοπούς της Εταιρεία Κοινωνικής Προσφοράς Ελληνικού Εφοπλισμού ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ.

navigat19f9

navigat19f8

crossworldbanner

seanergybanerblue

antipollution2020

bvbanner2022

Ημερολόγιο

«  Σεπτέμβριος 2022  »
ΔΤΤΠΠΣΚ
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

dominicaconsulate

bannerorion19

hellenicsw22

 wartsilaf3

rina2022 

maltaforum22

tsavlirisbanner21

Αναζήτηση