archonmaritime2 crossworldmarine24f1 gac17

latscologo 

ESL Shipping to sell its Supramax vessels

ESL Shipping to sell its Supramax vessels

ESL Shipping has signed a memorandum of understanding to sell its two Supramax class vessels Arkadia and Kumpula to companies belonging to HGF Denizcilik Limited Sirket group, a Turkish shipping and logistics company.

More...
Lomar Shipping announcement

Lomar Shipping announcement

We are delighted to confirm the safe delivery of our recently sold containership, the 3,237-TEU ANTIBES EXPRESS, to her new owners, Piraeus-based Element Shipmanagement.

More...
Δύο νεότευκτα δεξαμενόπλοια παρήγγειλε η Navios Maritime Partners

Δύο νεότευκτα δεξαμενόπλοια παρήγγειλε η Navios Maritime Partners

Η Αγγελική Φράγκου της Navios Maritime Partners παρήγγειλε δύο δεξαμενόπλοια MR2 σε ναυπηγείο της Ιαπωνίας. Τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν στο πρώτο εξάμηνο του 2027.

More...
Navig8 takes delivery of the second of six newbuild MRs with emission reducing technology

Navig8 takes delivery of the second of six newbuild MRs with emission reducing technology

The Navig8 Exceed will utilise a range of technologies that improve operational efficiency, lessen fuel consumption, and reduce emissions.

More...
TEN Ltd. announces the sale of a 2007-built aframax tanker

TEN Ltd. announces the sale of a 2007-built aframax tanker

16 acquisitions with 1.2 year average 10 sales with 18.5 year average Green-growth initiative program continues

More...
KEYS Azalea Completes First Ship-to-Ship LNG Bunkering in Western Japan

KEYS Azalea Completes First Ship-to-Ship LNG Bunkering in Western Japan

Promoting the use of LNG as marine fuel and contributing to a reduction of GHG emissions

More...
Frontpage Slideshow | Copyright © 2006-2011 JoomlaWorks Ltd.
Εκτύπωση

«19o NAVIGATOR 2019 – The shipping decision makers forum»

15 Δεκεμβρίου 2019.

Διοργανώθηκε το «19o NAVIGATOR 2019 – THE SHIPPING DECISION MAKERS FORUM» την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019 στο Κέντρο Πολιτισμού – Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

 

Το πάνελ αναφέρθηκε στους νέους κανονισμούς, τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, την πράσινη χρηματοδότηση και τις βιώσιμες επιχειρήσεις. Σχετικά με την πράσινη χρηματοδότηση αναφέρθηκε πως το κόστος είναι υψηλό και εκφράζονται ανησυχίες για δημιουργία χάσματος ανάμεσα σε μεγάλες και μικρές εταιρείες αφού τα πράσινα κεφάλαια στην παρούσα φάση δεν είναι εύκολα προσβάσιμα σε όλους. Οι κοινοπραξίες εταιρειών εμφανίζονται ως μία λύση με σκοπό να μοιραστεί το ρίσκο της επένδυσης.

Αναφορά έγινε στην «είσοδο» της Κίνας στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιανατολικής Μεσογείου η οποία έχει μεταβάλλει την ως σήμερα γνωστή διπολική, ισορροπία δυνάμεων και συμφερόντων ανάμεσα στις ΗΠΑ και τη  Ρωσία.

Λόγος έγινε ακόμα για τη στρατηγικής σημασίας θέση της Ελλάδας και τα στρατηγικά σχέδια που λαμβάνουν χώρα στα 2 μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας, δηλαδή του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης. Χαρακτηριστικό παράδειγμα διείσδυσης της Κίνας στη Ν.Α Μεσόγειο είναι ότι η COSCO ενισχύει την εμπορική της δύναμη χάρη σε αυτά, διότι αποτελούν δίοδο για άλλα 36 λιμάνια σε όλη την Ευρώπη. Υποστηρίχθηκε ότι οι Βαλκανικές χώρες θα γίνουν Ευρωπαϊκές αργά ή γρήγορα και τα 2 αυτά ελληνικά λιμάνια θα βοηθήσουν στο να αναβαθμισθούν οικονομικά τα Βαλκάνια. Tα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης και της Καβάλας είναι τα επόμενα δύο λιμάνια που η κυβέρνηση θα επιδιώξει στρατηγικούς εταίρους και έχουν ήδη προσελκύσει το ενδιαφέρον των επενδυτών.

Η Ευρώπη δεν θα πρέπει να μένει άπραγος παρατηρητής αλλά θα πρέπει να προστατευτεί στα πλαίσια του «παιχνιδιού» που εκτυλίσσεται στον παγκόσμιο χάρτη, αποκτώντας στρατηγική αυτονομία στα πάντα, συμπεριλαμβανομένου και του τομέα της τεχνολογίας.

Για τις «Τάσεις της αγοράς και τρέχοντα ζητήματα που απασχολούν τη ναυτιλία» τοποθετηθήκαν οι Ιωάννα Προκοπίου, Διευθύνουσα Σύμβουλος της PROMINENCE MARITIMES.A. &SEATRADERSS.A. & ο Αλεξ Χατζηπατέρας,Executive Vice President of Business Development for Dorian LPG υπό το συντονισμό της Δωροθέας Ιωάννου, Chief Commercial Officer at Shipowners Claims Bureau Inc, as Manager of the American P&I Club.

 

navigat19f68

κα Γεωργία Ερμίδη, κα Δανάη Μπεζαντάκου

Η Ιωάννα Προκοπίου είπε χαρακτηριστικά πως το SPEED REDUCTION & το POWER LIMITATION είναι προσωρινές λύσεις. Είναι κάτι που κάνουμε μέχρι η τεχνολογία να εξελιχθεί και να μπορεί να βρεθεί η λύση που θα κάνει  decarbonisation, ικανοποιώντας τους στόχους του  IMO. Επίσης όλοι οι  stakeholders  θα πρέπει να έχουν υπόψιν ότι όταν μιλάμε για νέα καύσιμο θα πρέπει να υπάρχει ολιστική μελέτη και προσέγγιση για την εφαρμογή τους από όλες τις πλευρές (παραγωγή, ανατροφοδότηση, εφαρμογή κτλ).

Ο Άλεξ Χατζηπατέρας, είπε ότι δεν υπάρχει μία χρυσή λύση για το IMO 2020: Θα πρέπει να χρησιμοποιείται ένα μείγμα καθαρών καυσίμων (π.χ. LPG) και να για καλύτερη διαχείριση του κινητήρα .

Επίσης ανέφερε ότι οι τράπεζες ακολουθούν ολοένα και περισσότερο τα Poseidon Principals. Οι επενδυτές δημόσιων ή εισηγμένων εταιρειών ανησυχούν για τις βιώσιμες επενδύσεις και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των εταιρειών που αγοράζουν μετοχές και οι πελάτες μας, οι μεγάλες πετρελαϊκές εταιρείες και οι έμποροι επικεντρώνονται έντονα στην ανοικτή αναφορά για την κατανάλωση σε κάθε ταξίδι.

Ο απολογισμός του συνεδρίου έγινε από τον Dr. Κώστα Ρόκκο, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της TST International, εστιάζοντας στις τάσεις της αγοράς, το IMO 2020 Sulphur Cap,τη σημασία της διαστάσης του ανθρώπινου παράγοντα, την ψηφιοποίηση, νομικές πτυχές και ορισμένες ενδείξεις για το μέλλον.

Στα πλαίσια του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της NAVIGATOR SHIPPING CONSULTANTS, μέρος των εσόδων του 19ου Ναvigator Forum 2019,  θα διατεθούν για τους σκοπούς της Εταιρεία Κοινωνικής Προσφοράς Ελληνικού Εφοπλισμού ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ.

navigat19f9

navigat19f8

seanergymaritime1

dominicaconsulate

bvbanner2022

Ημερολόγιο

«  Φεβρουάριος 2024  »
ΔΤΤΠΠΣΚ
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829

lapwingslogo

esmlogo24

ccslogo

bannerorion19 

hsw24banner1

esg24gh20

Αναζήτηση