archonmaritime2 arcadia gac17

latscologo 

Delivery of newbuilding Suezmax tanker with 10-year charter

Delivery of newbuilding Suezmax tanker with 10-year charter

Ocean Yield AS is pleased to announce that it has taken delivery of the newbuilding Suezmax tanker Nordic Hunter from Samsung Heavy Industries’ shipyard in South Korea.

More...
Ρωσία και Ουκρανία: Έπεσαν οι υπογραφές στην συμφωνία για την εξαγωγή εκατομμυρίων τόνων σιτηρών

Ρωσία και Ουκρανία: Έπεσαν οι υπογραφές στην συμφωνία για την εξαγωγή εκατομμυρίων τόνων σιτηρών

Της Γεωργίας Ερμίδη Η Ρωσία, η Ουκρανία, η Τουρκία και ο ΟΗΕ υπέγραψαν σήμερα συμφωνία στην Κωνσταντινούπολη για την επανέναρξη των εξαγωγών σιτηρών της Ουκρανίας στην Μαύρη Θάλασσα.

More...
Αγορά ενος τάνκερ τύπου MR για την Velos Tankers

Αγορά ενος τάνκερ τύπου MR για την Velos Tankers

Ενισχύει τον στόλο της η ναυτιλιακή εταιρεία Velos Tankers του εφοπλιστή Πασχάλη Διαμαντίδη. Αγόρασε το MR Tanker «Velos Topaz» πρώην «Hafnia Green» χωρητικότητας 40.000 dwt και ναυπηγήσεως του 2007.

More...
GTT receives an order from Samsung Heavy Industries for the tank design of fourteen new LNG Carriers

GTT receives an order from Samsung Heavy Industries for the tank design of fourteen new LNG Carriers

GTT announces that it has received, at the end of June, an order from its partner the Korean shipyard Samsung Heavy Industries for the tank design of fourteen new LNGCs, including twelve vessels on behalf of an American ship-owner, and…

More...
Navios Maritime Partners L.P. Announces Acquisition of a 36-Vessel Drybulk Fleet

Navios Maritime Partners L.P. Announces Acquisition of a 36-Vessel Drybulk Fleet

Navios Maritime Partners L.P. (“Navios Partners”) (NYSE: NMM), an international owner and operator of dry cargo and tanker vessels, agreed to acquire a 36-vessel drybulk fleet for a gross purchase price of $835.0 million,

More...
Safe Bulkers, Inc. announces agreement for the acquisition of two kamsarmax class newbuild vessels

Safe Bulkers, Inc. announces agreement for the acquisition of two kamsarmax class newbuild vessels

Safe Bulkers, Inc., an international provider of marine drybulk transportation services, announced that it has entered into an agreement for the acquisition of two Chinese dry-bulk, 82,500 dwt, Kamsarmax class vessels, at attractive prices with scheduled delivery dates within August…

More...
Frontpage Slideshow | Copyright © 2006-2011 JoomlaWorks Ltd.
Εκτύπωση

Η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία ανακοίνωσε νέα 48ωρη πανελλαδική απεργία σε όλες τις κατηγορίες πλοίων στις 10 και 11 Δεκεμβρίου

08 Δεκεμβρίου 2021.

apergiapnopl21H Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:

H Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας, στην συνέχεια του από 11-11-2021 δελτίου τύπου, με το οποίο και ανακοίνωνε την απόφασή της για την προσωρινή αναστολή της κλιμάκωσης της 48ωρης απεργιακής μας κινητοποίησης, στις 11-12 Νοεμβρίου 2021, δίνοντας έτσι μία τελευταία ευκαιρία στην εργοδοσία και στην Κυβέρνηση να αλλάξουν την στείρα και αρνητική συμπεριφορά και στάση τους και να πρυτανεύσει η λογική στην πλευρά τους, ανακοινώνει τα πιο κάτω:

Κατ’αρχάς υπενθυμίζουμε ότι η απόφαση για την πραγματοποίηση της πιο πάνω πανελλαδικής 48ωρης απεργίας μας, με προοπτική κλιμάκωσης, αποφασίστηκε ως έσχατο μέτρο για την προάσπιση και διεκδίκηση των δίκαιων αιτημάτων μας, ως Ελλήνων Ναυτικών, με αιχμή του δόρατος τις μισθολογικές αυξήσεις στις Συλλογικές Συμβάσεις για τα έτη 2020 και 2021, χωρίς βέβαια να υποτιμάται και να υποβαθμίζεται και η σημασία των υπολοίπων εξίσου καυτών αιτημάτων του κλάδου (ασφαλιστικό, συνταξιοδοτικό, εκπαίδευση, Υπηρεσίες Γενικών Μητρώων,ΓΕΝΕ, ανεργία και μαύρη ανασφάλιστη εργασία, οργανικές συνθέσεις πληρωμάτων κλπ).

Παρά την κατά τα άνω όμως προσωρινή αναστολή και την έμπρακτη με αυτό τον τρόπο επιδειχθείσα καλοπιστία μας, η εργοδοτική πλευρά συνεχίζοντας την τακτική της συνεχούς κωλυσιεργίας όχι μόνον ΔΕΝ βελτίωσε, έστω και επ’ ελάχιστο, την αρνητική της θέση, αλλά πεισματικά όχι μόνον εξακολουθεί να αρνείται την χορήγηση ουσιαστικών αυξήσεων στους μισθούς των Ναυτεργατών, αλλά υποτιμώντας και τη νοημοσύνη μας, με παραπλανητικά τερτίπια και παραλλαγές προσπαθεί να πείσει για τα «φιλεργατικά της αισθήματα», και ομιλεί για «αυξήσεις» της τάξεως του 0% για το 2020, του 1% χωρίς αναδρομική ισχύ για το 2021 και του 1% για την σύμβαση του 2022 (!!!!!) δημιουργώντας έτσι ευθέως συνθήκες «πολεμικής αντιπαράθεσης», «ξεχνώντας» να αναφέρει ότι από το 2019 οι Ναυτεργάτες όχι μόνο δεν πήραν 1 ευρώ αύξηση αλλά χάρις στη σκληρή δουλειά τους, και χωρίς να πληρώνονται επί μήνες πολλές φορές, με μειωμένες και ελλιπείς συνθέσεις, με πολλαπλάσιες ώρες απασχόλησης από ότι προβλέπει ο νόμος, κατάφεραν και κράτησαν όρθιες τις ακτοπλοϊκές εταιρείες παρά τις πρόσθετες δυσκολίες της πανδημίας του COVID -19, προκειμένου να συνεχιστούν απρόσκοπτα οι συγκοινωνίες.

Εξάλλου, παρά τις συνεχείς επισημάνσεις και διαμαρτυρίες μας, και τις αντίστοιχες υποσχέσεις και διαβεβαιώσεις των αρμοδίων, σχετικά με τα ήδη υφιστάμενα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος μας, στο ΚΕΣΕΝ, στο ΓΕΝΕ, στα Μητρώα, στα Σωστικά Μέσα, στον Οίκο του Ναύτη και στο ΝΑΤ, όχι μόνο δεν επιλύονται και δεν βελτιώνονται αλλά εξακολουθούν να συσσωρεύονται καθημερινά με αποκορύφωμα τον καταιγισμό σειράς πρόσθετων αντεργατικών νόμων και την εξακολούθηση εφαρμογής του ναυτοκτόνου νόμου 4150/2013 για τις μειωμένες ειδικές συνθέσεις στα ακτοπλοϊκά και επιβατηγά/μεσογειακά πλοία, του Ν. 4714/2020, που επεμβαίνει στην εσωτερική αυτονομία και λειτουργία των σωματείων μας, του Ν. 4770/2021, με τον οποίο μειώνονται χαριστικά και στην κυριολεξία μηδενίζονται τα πρόστιμα για τις παραβάσεις της ναυτεργατικής νομοθεσίας σχετικά με την υπεραπασχόληση των Ναυτικών μας και του Ν. 4808/2021, που στην κυριολεξία αποτελεί σκούπα των απεργιακών αγώνων.

H Διοίκηση της Ομοσπονδίας μας αφου έλαβε υπόψη της την αδιάλλακτη αυτή θέση και τον εμπαιγμό των εργοδοτών, αλλά και την στάση της Κυβέρνησης, αποφάσισε ομόφωνα να κλιμακώσει περαιτέρω τον αγώνα της με νέα 48ωρη πανελλαδική απεργία, για όλες τις κατηγορίες πλοίων, σύμφωνα με τα νόμιμα και εμπρόθεσμα αποσταλέντα εξώδικα μας, που αρχίζει την 00.01 ώρα της 10 Δεκεμβρίου 2021, ημέρα Παρασκευή και λήγει την 24.00 μ. ώρα της 11 Δεκεμβρίου 2021, ημέρα Σάββατο με προοπτική περαιτέρω κλιμάκωσης, οπότε και ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΜΕ ΔΕΜΕΝΟΥΣ ΚΑΒΟΥΣ και δεν θα εκτελεστεί κανένα δρομολόγιο.

Ταυτόχρονα η Διοίκηση της ΠΝΟ ζητάει την κατανόηση και την πλήρη συμπαράσταση τόσο του επιβατικού κοινού όσο και όλων των εργαζομένων, διότι ο αγώνας ο οποίος και διεξάγεται δεν είναι αγώνας, που αφορά μόνον τους Έλληνες ναυτεργάτες αλλά αφορά όλη την τάξη των εργαζομένων.

 

ΟΙ ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΕΣ ΟΡΘΩΝΟΥΝ ΤΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΞΑΡΘΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΥΣ ΕΚΜΗΔΕΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ

 

Το σύνολο των ναυτεργατών της Χώρας συμμετέχει μαζικά στον απεργιακό μας αγώνα και όλοι μαζί δυναμικά δίνουμε την μόνη απάντηση που ταιριάζει:

 

ΟΛΟΙ ΣΑΝ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΩΝΗ ΣΤΟΝ ΔΙΚΑΙΟ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ.

 

Με εντολή Διοίκησης

 

Εμμανουήλ Τσικαλάκης

Γενικός Γραμματέας

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

crossworldbanner

seanergybanerblue

antipollution2020

bvbanner2022

Ημερολόγιο

«  Οκτώβριος 2022  »
ΔΤΤΠΠΣΚ
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

dominicaconsulate

bannerorion19

hellenicsw22

 wartsilaf3

rina2022 

maltaforum22

tsavlirisbanner21

Αναζήτηση