ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Εκτύπωση

Ύψωσε ελληνική σημαία και νηολογήθηκε στην Χίο το νεότευκτο δεξαμενόπλοιο «ΑΛΘΑΙΑ»

09 Σεπτεμβρίου 2022.

chandris3Το Κεντρικό Λιμεναρχείο Χίου ενημερώνει ότι νηολογήθηκε στα νηολόγια του λιμένα Χίου και ύψωσε την ελληνική σημαία το νεότευκτο δεξαμενόπλοιο «ΑΛΘΑΙΑ», κόρων ολικής χωρητικότητας 62.969, το οποίο ναυπηγήθηκε το έτος 2022 στην Κορέα.

Διαχειρίστρια εταιρεία τυγχάνει η «CHANDRIS (HELLAS) INC.».