ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Εκτύπωση

Συνάντηση Εργασίας Αντιπροσωπειών της Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων και του Ναυτικού Επιμελητήριου της Ελλάδος

23 Ιουνίου 2026.

neeral1Στο πλαίσιο της διαρκούς συνεργασίας για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και της βιώσιμης ανάπτυξης του ελληνικού λιμενικού και ναυτιλιακού συστήματος, πραγματοποιήθηκε συνάντηση εργασίας μεταξύ αντιπροσωπειών της Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων (Ρ.Α.Λ.) και του Ναυτικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος (Ν.Ε.Ε.), στις 18/06/2026.

Κατά την διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν ζητήματα κοινού ενδιαφέροντος που αφορούν την λειτουργία και ανάπτυξη των ελληνικών λιμένων, το κανονιστικό και θεσμικό πλαίσιο, καθώς και οι προκλήσεις και οι προοπτικές που διαμορφώνονται στον τομέα των θαλάσσιων μεταφορών και της ναυτιλίας. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ανάγκη ενίσχυσης της συνεργασίας μεταξύ των θεσμικών φορέων της λιμενικής και ναυτιλιακής κοινότητας, με στόχο την προώθηση κοινών προτάσεων που συμβάλλουν στην αναβάθμιση του κλάδου.

Η συνάντηση διεξήχθη σε ιδιαίτερα εποικοδομητικό κλίμα επιβεβαιώνοντας την βούληση των δύο φορέων για συνέχιση της συνεργασίας και ανάπτυξη περαιτέρω πρωτοβουλιών.