archonmaritime2 crossworldmarine24f1 gac17

latscologo 

Πώληση πλοίου για την NGM Energy του Ν. Μουνδρέα

Πώληση πλοίου για την NGM Energy του Ν. Μουνδρέα

Η ναυτιλιακή του NGM Energy του εφοπλιστή Νικόλα Μουνδρέα πούλησε σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές το πλοίο Epic, 180.100 dwt, το οποίο ναυπηγήθηκε το 2010, στην τιμή των 32 εκατομμυρίων δολ.

More...
Drydel Shipping Celebrates Delivery of MV Twin Delight

Drydel Shipping Celebrates Delivery of MV Twin Delight

Today marks a momentous occasion for Drydel Shipping as we celebrate the delivery of our newest charter-in vessel, the MV Twin Delight, in Imabari, Japan.

More...
SFL acquires 3 new LR2 product tankers for $230 mil.

SFL acquires 3 new LR2 product tankers for $230 mil.

SFL Corporation Ltd. (NYSE: SFL) (“SFL” or the “Company”) announced that it has agreed to acquire three new LR2 product tankers for an aggregate purchase price of approximately $230 million in

More...
First LNG powered vessel calls at HIP

First LNG powered vessel calls at HIP

The first LNG battery hybrid powered RORO vessel berthed at the Hambantota International Port (HIP) for the discharge of construction machinery and equipment (high and heavy vehicles including airport buses, mobile cranes, etc.). The transshipment cargo is destined for Dammam…

More...
The Baltic Exchange - Weekly Gas report

The Baltic Exchange - Weekly Gas report

LNG A relatively stable week for the LNG in terms of freight both the 174cbm and 160cbm indexes moved in unison with the Atlantic picking up on both BLNG2 and BLNG3 while in the Pacific levels fell.

More...
Βαλτιμόρη: Τουλάχιστον 6 οι νεκροί από την κατάρρευση της γέφυρας - Το πλοίο έχασε πρόωση λόγω black out σταμάτησαν οι γεννήτριες ηλεκτρισμού

Βαλτιμόρη: Τουλάχιστον 6 οι νεκροί από την κατάρρευση της γέφυρας - Το πλοίο έχασε πρόωση λόγω black out σταμάτησαν οι γεννήτριες ηλεκτρισμού

Της Γεωργίας Ερμίδη Το Λιμενικό Σώμα ολοκλήρωσε την αναζήτησή του αργά την Τρίτη για τους έξι εργαζόμενους σε συνεργείο συντήρησης του οδοστρώματος που βρίσκονταν πάνω στην γέφυρα Francis Scott Key στην Βαλτιμόρη

More...
Frontpage Slideshow | Copyright © 2006-2011 JoomlaWorks Ltd.
Εκτύπωση

Οι άνθρωποι της Ναυτιλίας μιλούν στην Γεωργία Ερμίδη για την Πανδημία Covid-19

17 Νοεμβρίου 2020.

ΕΙΡΗΝΗ ΝΟΤΙΑ

 

'Ενα σοβαρό πρόβλημα με τον Covid είναι ότι δεν θα υπάρχει κατανάλωση

 


eirininotiasΗ Ειρήνη Νοτιά είναι managing director της Prime's Bunkersplus Services

 

 

 

 Πως αντιμετωπίζετε εσείς προσωπικά αλλά και η εταιρεία σας την πανδημία του κορωνοϊού (Covid 19);

 

'Όπως όλοι παίρνουμε τα μέτρα που επιβάλλονται. Η κύρια δουλειά μας γινόταν πάντα ηλεκτρονικά. Εμείς πουλάμε καύσιμα για τα πλοία και το deal, δηλ. η επικοινωνία με τους προμηθευτές και τους πελάτες μας γίνονται μέσω e-mail. Εξυπηρετούμε την Ελληνική Ναυτιλία με πετρελεύσεις πλοίων σε λιμάνια σ’ όλο τον κόσμο. H εταιρεία μου απασχολεί 7 άτομα μαζί με εμένα. Όλους μας έχει επηρεάσει και έχουμε στεναχωρηθεί από την πανδημία. Προσέχουμε! Έχουμε παντού απολυμαντικά, φοράμε μάσκες και κάνουμε θερμομέτρηση.

 

Με τι ασχολείστε αυτό το διάστημα του lockdown; Πως αξιοποιείτε τον χρόνο σας;

 

Συνεχίζω να πηγαίνω στο γραφείο καθημερινά ως ιδιοκτήτρια. Οι υπάλληλοι άλλοι δουλεύουν με τηλεργασία και άλλοι έρχονται κανονικά στο γραφείο.

Εκμεταλλεύομαι αυτόν τον χρόνο του lockdown, κάνοντας ξεκαθάρισμα, τακτοποίηση, οργανώνω το γραφείο, αλλά και στο σπίτι το ίδιο κάνω. Επίσης αυτό το διάστημα οργανώνω την άψογη λειτουργία της Project Connect. Όλα αυτά συγχρόνως με την καθημερινότητα μου στο bunkering και τους πελάτες μου.

Συνεχίζω την δουλειά με λίγο διαφορετικό τρόπο όπως συμβαίνει με όλους. Η μάσκα, ξέρω ότι είναι απαραίτητη, αλλά με κουράζει πολύ να συζητώ όλη μέρα στο γραφείο φορώντας την και ταυτόχρονα είμαι λυπημένη για αυτό που συμβαίνει. Προσπαθώ να αντιμετωπίζω με χιούμορ την κατάσταση κι έτσι να ανεβάζω το ηθικό της ομάδας μου. Και κατι που βγήκε καλό για εμένα απο τον covid 19 ειναι που μου δόθηκε χρόνος να γνωρίσω τον αγαπημένο μου καλύτερα.

 

Ποια είναι η εκτίμηση σας όσον αφορά τον αντίκτυπο που θα έχει η πανδημία στην Οικονομία και στην Ναυτιλία; Στην Ελλάδα και Παγκόσμια

 

Σίγουρα ένα σοβαρό πρόβλημα είναι ότι δεν θα υπάρχει κατανάλωση. Από την στιγμή που ο κόσμος χάνει δουλειές μειώνεται η καταναλωτική δύναμη. 

10 χρόνια σε οικονομική κρίση, είχαν παγώσει οι ζωές των νέων που δεν μπορούσαν να βρουν δουλειά μετά το Πανεπιστήμιο και μόλις άρχισε να υπάρχει ανάκαμψη, που βλέπαμε μια βελτίωση στην οικονομία και συνεργασία με πολλούς ανθρώπους προκειμένου να βοηθήσουν να υπάρξουν θέσεις στη Ναυτιλία, προέκυψε η πανδημία του covid κι έφερε δυσκολία σε όλους.

Όσον αφορά τα πετρέλαια, το πρόβλημα εντοπίζεται στην παράδοση του καυσίμου μεταξύ βαποριού και barge. Δεν μπορούν να κάνουν τους ελέγχους προϊόντος που έκαναν μέχρι τώρα λόγω των μέτρων προστασίας από τον covid.

Το πρόβλημα είναι οικονομικό και ψυχολογικό. Βλέπω τον κόσμο πολύ εκνευρισμένο. Βλέπω να υπάρχει φιλότιμο στους ανθρώπους αλλά βλέπω και εκνευρισμό με την όλη κατάσταση.

  

Νίκος Μαρματσούρης

 

Η Ναυτιλιακή κίνηση είναι αρκετά μειωμένη τουλάχιστον στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων και των εργασιών offshore

 

marmatsourisnikosΟ Νίκος Μαρματσούρης είναι Senior Marketing Manager στην GAC Shipping SA

 

 

 

 

Πως αντιμετωπίζετε εσείς προσωπικά αλλα και η εταιρεία σας την πανδημία κορωνοϊού covid 19;

 

Συνεχίζουμε όλοι να εργαζόμαστε κανονικά – ακολουθώντας πάντα τις οδηγίες του υπουργείου εργασίας για τον αριθμό εργαζομένων που επιτρέπεται, με τους υπόλοιπους να εργάζονται εξ αποστάσεως. Λόγω της μεγάλης επίπτωσης που έχει η πανδημία στην οικονομία γενικά, η ναυτιλιακή κίνηση είναι αρκετά μειωμένη (τουλάχιστον στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων και των εργασιών offshore). Εν όψει των lockdowns αλλά και γενικά με το γεγονός ότι δουλεύω κυρίως από το σπίτι, ζω όπως όλοι τη νέα τάξη πραγμάτων όσον αφορά την καθημερινή εργασία, όπως πχ. ότι χρειάζεται να είμαστε διαθέσιμοι πολύ περισσότερες ώρες μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή. Επειδή είμαι από φύση αισιόδοξος χαρακτήρας, το αντιμετωπίζω με στωικότητα και ελπίδα για την ταχύτερη δυνατή αποκατάσταση αυτού του μεγάλου προβλήματος.

 

Με τι ασχολείστε αυτό το διάστημα του lockdown; Πως αξιοποιείτε τον χρόνο σας;

 

Εκτός από την καθημερινή εργασία, επαφές με πελάτες και τα γραφεία μας ανά τον κόσμο - που τελικά παίρνει και τον περισσότερο διαθέσιμο χρόνο μου – βρίσκω χρόνο να επικοινωνώ με τα παιδιά μου, και λίγο για διάβασμα, μουσική και μαγείρεμα!

 

Ποιά είναι η εκτίμηση σας οσον αφορά τον αντίκτυπο που θα έχει η πανδημία στην Οικονομία και στην Ναυτιλία; Στην Ελλάδα και Παγκόσμια.

 

Εκτιμώ ότι όσο περισσότερο λειτουργούμε σε καθεστώς “lockdown” τα προβλήματα στην οικονομία μας θα διευρύνονται προς το χειρότερο. Τον ίδιο αρνητικό αντίκτυπο θα έχει και στην παγκόσμια οικονομική αρένα γενικότερα – με την εξαίρεση βεβαίως των κλάδων τροφίμων και των απαραιτήτων καταναλωτικών αγαθών ευρείας χρήσης. Οσον αφορά τη ναυτιλία, όλοι γνωρίζουμε ότι είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την παγκόσμια οικονομία και το διεθνές εμπόριο, οπότε δεν περιμένω κάποια αλματώδη ανάπτυξη εάν δεν έχουμε πλήρη επανεκκίνηση στην ελεύθερη μετακίνηση και το εμπόριο.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

crossworldbanner

seanergymaritime1

dominicaconsulate

bvbanner2022

Ημερολόγιο

«  Μάρτιος 2024  »
ΔΤΤΠΠΣΚ
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

lapwingslogo

esmlogo24

ccslogo

bannerorion19 

hsw24banner1

secblue24

Αναζήτηση