archonmaritime2 crossworldmarine24f1 gac17

latscologo 

Πώληση πλοίου για την NGM Energy του Ν. Μουνδρέα

Πώληση πλοίου για την NGM Energy του Ν. Μουνδρέα

Η ναυτιλιακή του NGM Energy του εφοπλιστή Νικόλα Μουνδρέα πούλησε σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές το πλοίο Epic, 180.100 dwt, το οποίο ναυπηγήθηκε το 2010, στην τιμή των 32 εκατομμυρίων δολ.

More...
Drydel Shipping Celebrates Delivery of MV Twin Delight

Drydel Shipping Celebrates Delivery of MV Twin Delight

Today marks a momentous occasion for Drydel Shipping as we celebrate the delivery of our newest charter-in vessel, the MV Twin Delight, in Imabari, Japan.

More...
SFL acquires 3 new LR2 product tankers for $230 mil.

SFL acquires 3 new LR2 product tankers for $230 mil.

SFL Corporation Ltd. (NYSE: SFL) (“SFL” or the “Company”) announced that it has agreed to acquire three new LR2 product tankers for an aggregate purchase price of approximately $230 million in

More...
First LNG powered vessel calls at HIP

First LNG powered vessel calls at HIP

The first LNG battery hybrid powered RORO vessel berthed at the Hambantota International Port (HIP) for the discharge of construction machinery and equipment (high and heavy vehicles including airport buses, mobile cranes, etc.). The transshipment cargo is destined for Dammam…

More...
The Baltic Exchange - Weekly Gas report

The Baltic Exchange - Weekly Gas report

LNG A relatively stable week for the LNG in terms of freight both the 174cbm and 160cbm indexes moved in unison with the Atlantic picking up on both BLNG2 and BLNG3 while in the Pacific levels fell.

More...
Βαλτιμόρη: Τουλάχιστον 6 οι νεκροί από την κατάρρευση της γέφυρας - Το πλοίο έχασε πρόωση λόγω black out σταμάτησαν οι γεννήτριες ηλεκτρισμού

Βαλτιμόρη: Τουλάχιστον 6 οι νεκροί από την κατάρρευση της γέφυρας - Το πλοίο έχασε πρόωση λόγω black out σταμάτησαν οι γεννήτριες ηλεκτρισμού

Της Γεωργίας Ερμίδη Το Λιμενικό Σώμα ολοκλήρωσε την αναζήτησή του αργά την Τρίτη για τους έξι εργαζόμενους σε συνεργείο συντήρησης του οδοστρώματος που βρίσκονταν πάνω στην γέφυρα Francis Scott Key στην Βαλτιμόρη

More...
Frontpage Slideshow | Copyright © 2006-2011 JoomlaWorks Ltd.
Εκτύπωση

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

28 Δεκεμβρίου 2021.

 

ΙΩΑΝΝΑ ΤΟΠΑΛΟΓΛΟΥ

 

“Η μεγάλη ανταμοιβή είναι η μακροχρόνια σχέση που δημιουργείται ανάμεσα στον πελάτη και στην Orion

 

 

topaloglouioannafoto41Η Ιωάννα Τοπάλογλου ξεκίνησε την καριέρα της στην Ναυτιλία το 1970 και έχει βιώσει όλα αυτά τα χρόνια την Ναυτιλία από την πλευρά της ασφάλισης, την πλευρά της πλοιοκτησίας και την πλευρά του broker.

Έχει διατελέσει Γενική Διευθύντρια της Allied Insurance Brokers στον Πειραιά για σχεδόν 20 χρόνια και κατόπιν ίδρυσε την Orion International Brokers and Consultants Ltd. το 2009.

Η Orion ασχολείται με Marine Insurance και συνεργάζεται με όλους τους μεγάλους διεθνείς ασφαλιστικούς οργανισμούς παγκοσμίως.

Είναι μέλος του Chartered Insurance Institute στο Λονδίνο κατέχοντας τον τίτλο του Chartered Insurance Practitioner, είναι επίσης μέλος του Συνδέσμου Μεσιτών Ασφαλίσεων στην Ελλάδα, Μέλος του Εμπορικού Επιμελητηρίου Πειραιώς και Μέλος της Wista Hellas όπου είχε εκλεγεί τρεις συνεχόμενες φορές στο Διοικητικό Συμβούλιο της WISTA Hellas.

Η κα Τοπάλογλου επισημαίνει πως «Ο μεσίτης είναι σαν τον γιατρό. Αν δεν ξέρει όλη την ασφαλιστική ιστορία ενός πελάτη δεν μπορεί να δώσει τις σωστές συμβουλές», «Έχοντας κάνει την ανάλυση προτείνουμε την πιο κατάλληλη ασφαλιστική κάλυψη».

Η κα Τοπάλογλου τονίζει πως στρατηγική επιδίωξη της Orion είναι «να μπορεί να εξυπηρετεί με συνέπεια, με ευθύνη και με την δέουσα ταχύτητα που απαιτείται τον χώρο της Ναυτιλίας».

Βραβεύτηκε πριν λίγες μέρες από την Wista Hellas με το βραβείο “Leadership Award”. Τι ένιωσε για το βραβείο: «Αισθάνομαι μεγάλη τιμή και συγκίνηση για αυτήν την διάκριση και ευχαριστώ την Wista Hellas για το βραβείο και για την τιμή που μου έκανε να είμαι η πρώτη που το έλαβε».

Επίμονη, συγκαταβατική και δοτική το μυστικό της επιτυχίας της; Η κα Τοπάλογλου απαντά «Υπάρχει η αγάπη για αυτό που κάνω, η πολύ δουλειά, η υπομονή και η επιμονή».

Ως μεσίτης ναυτασφαλειών η κα Τοπάλογλου σημειώνει πως «Τα βαπόρια είναι στην θάλασσα και μπορεί να συμβεί το οτιδήποτε, την οποιαδήποτε ώρα της ημέρας. Το τηλέφωνο είναι συνέχεια ανοιχτό όλες τις ώρες και είτε το θέλουμε είτε όχι μετά το πέρας της εργασίας συνεχίζουμε να κουβαλάμε το γραφείο στο σπίτι μας».

 

 

Συνέντευξη στην Γεωργία Ερμίδη

 

Ως ιδρύτρια της ORION BROKERS AND CONSULTANTS LTD μιλήστε μας για τις επιδιώξεις και τους στόχους της εταιρείας σας.

 

Οι επιδιώξεις και οι στόχοι της εταιρείας από την πρώτη στιγμή της ίδρυσης ήταν και είναι η όσο το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας. Εξυπακούεται βέβαια ότι κάθε εταιρεία έχει σαν σκοπό επίσης να μεγαλώσει και να πάρει ένα αρκετά μεγάλο μερίδιο της αγοράς.

 

Σε ποιους άξονες κινούνται οι δραστηριότητες της ORION BROKERS AND CONSULTANTS LTD και ποια η στρατηγική που ακολουθείτε;

 

Η ORION βάσει του καταστατικού της κινείται αυστηρά και μόνο στο κομμάτι των ναυτασφαλειών. Η στρατηγική της εταιρείας είναι η λελογισμένη αύξηση του πελατολογίου της και αυτό για να μπορεί να το εξυπηρετεί με συνέπεια, με ευθύνη και με την δέουσα ταχύτητα που απαιτείται στον χώρο της Ναυτιλίας.

 

Η προσήλωση και η αφοσίωση στην παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας τι κόστος έχει για εσάς;

 

Βέβαια εννοείται ότι για να μπορέσει η εταιρεία να παρέχει το service που ζητά ο πελάτης και αυτό είναι 24/7 δεν έχει την πολυτέλεια των διακοπών, των αργιών, των τριημέρων, της χαλάρωσης και της ξεκούρασης.

Τα βαπόρια είναι στην θάλασσα και μπορεί να συμβεί το οτιδήποτε, την οποιαδήποτε ώρα της ημέρας. Το τηλέφωνο είναι συνέχεια ανοιχτό όλες τις ώρες και είτε το θέλουμε είτε όχι μετά το πέρας της εργασίας συνεχίζουμε να κουβαλάμε το γραφείο στο σπίτι μας.

 

Το θεωρητικό υπόβαθρο στο οποίο βασίζεται η ναυτασφάλιση είναι εκτενές δηλαδή η αποζημίωση, ζητήματα ιδιωτικής και κοινωνικής ασφάλισης στην ναυτιλία, οι φορείς της θαλάσσιας ασφάλισης που εμπλέκονται, το ασφάλιστρο, ασφαλιστικό συμφέρον, ασφαλιστικό ποσό, ασφαλιστική αξία, καλή πίστη, εγγυτέρα αιτία, εγγυήσεις, διεθνείς όροι πώλησης κ.ά. η ναυτασφαλιστική σύμβαση, το ασφαλιστήριο συμβόλαιο και τα είδη του, οι ασφαλιστικές ρήτρες κ.α. Πως εύστοχα εξετάζετε σφαιρικά όλες τις παραμέτρους και σχεδιάζετε με επιτυχία βέλτιστες λύσεις για τους πλοιοκτήτες; Ως Μεσίτρια Ναυτασφαλίσεων πως αξιολογείτε την κάθε περίπτωση ξεχωριστά δεδομένων των συγκυριών και βρίσκετε πάντα το καλύτερο αποτέλεσμα για το συμφέρον ή τις ανάγκες του πλοιοκτήτη;

 

Θα έλεγα ότι ο μεσίτης είναι σαν τον γιατρό. Αν δεν ξέρει όλη την ασφαλιστική ιστορία ενός πελάτη δεν μπορεί να δώσει τις σωστές συμβουλές. Άρα ξεκινάμε με μια πλήρη ενημέρωση και εδώ πλέον υπεισέρχεται η δουλειά μας σαν ασφαλιστικός σύμβουλος. Έχοντας κάνει την ανάλυση προτείνουμε την πιο κατάλληλη ασφαλιστική κάλυψη.

 

Με τους εφοπλιστές έχετε μακροχρόνιες και αμοιβαίως επωφελείς επιχειρηματικές σχέσεις που τις χαρακτηρίζει επιπροσθέτως ο σεβασμός και η εκτίμηση. Θέλετε να μοιραστείτε μαζί μας μια ιστορία είτε από το παρελθόν είτε πιο πρόσφατα;

 

Αυτό που θυμάμαι με συγκίνηση είναι όταν έδωσα πριν από χρόνια μια συμβουλή σε έναν υποψήφιο πελάτη, ο οποίος για τους δικούς του λόγους δεν την ακολούθησε. Δυστυχώς έπαθε μια ζημιά η οποία δεν πληρώθηκε και όταν με είδε σε μια εκδήλωση ήρθε μου έδωσε το χέρι και μου είπε «λυπάμαι που δεν σας άκουσα». Μετά από έναν χρόνο συνεργαστήκαμε και συνεχίζουμε να συνεργαζόμαστε και να είμαστε και καλοί φίλοι.

 

Οι ναυτασφαλίσεις συνυπάρχουν με την ναυσιπλοΐα και το θαλάσσιο εμπόριο. Ποια είναι κατά την γνώμη σας τα κυριότερα προβλήματα της Ναυτιλίας σήμερα; Στην τρέχουσα περίοδο της πανδημίας πόσο έχει επηρεαστεί ο κλάδος;

 

Ένα από τα κυριότερα προβλήματα στην Ναυτιλία σήμερα είναι το θέμα του covid 19 σε σχέση με τα πληρώματα. Οι μεταλλάξεις, οι αυξομειώσεις των κρουσμάτων σε διάφορες χώρες και τα μέτρα που παίρνει κάθε χώρα έχει δημιουργήσει ένα μεγάλο πονοκέφαλο στους πλοιοκτήτες που είτε θέλουν να αγοράσουν, είτε να πουλήσουν είτε να αλλάξουν πληρώματα.

Επίσης είναι πολύ δύσκολο για μια πλοιοκτήτρια εταιρεία να είναι 100% σίγουρη ότι τα πληρώματα είναι covid free ακόμα και αν έχουν κάνει τα τεστ. Το κόστος στα λιμάνια και οι καθυστερήσεις που προκύπτουν από τις διαδικασίες που απαιτούνται δημιουργούν μεγάλη απώλεια εσόδων και μάλιστα σε μια εποχή που οι ναύλοι σε μερικούς τύπους πλοίων είναι πολύ χαμηλοί.

Επίσης ένα άλλο πρόβλημα είναι η αλλαγή που πρέπει να γίνει σε σχέση με την πράσινη οικονομία δηλαδή τι καύσιμα θα χρησιμοποιούν τα βαπόρια, πως θα ανταποκρίνονται οι μηχανές των βαποριών, πως θα είναι δομημένα τα μηχανοστάσια στα καινούργια βαπόρια που θα χτιστούν και ακόμα πιο σημαντικό είναι τι γίνεται με τα βαπόρια που ήδη έχουν χτιστεί με προδιαγραφές του «παρελθόντος».

Ένα άλλο πρόβλημα είναι τα sanctions. Βλέπουμε κάθε μέρα να επιβάλλονται καινούργιες κυρώσεις σε κράτη τα οποία έχουν προϊόντα προς μεταφορά και οι πλοιοκτήτες δεν μπορούν να τις πλησιάσουν. Βλέπουμε το Ιράν, την Βενεζουέλα και βέβαια οσονουπω θα δούμε και την Λευκορωσία που έχει σιτηρά και οι πλοιοκτήτες πιθανώς δεν θα μπορούν να προσεγγίσουν τα λιμάνια της λόγω των κυρώσεων.

topaloglouioannafoto7

Η πανδημία του κορονοϊού, η ευμετάβλητη μακρο-οικονομική κατάσταση, ζητήματα που ανακύπτουν από την μεταφορά ορυκτών καυσίμων, η παγκόσμια τάση για στροφή σε οικολογικοτερες εναλλακτικές καυσίμων, ακραία καιρικά φαινόμενα που φέρνουν επιπλέον κινδύνους στις αλυσίδες εφοδιασμού, κάποιες μεγάλες πυρκαγιές πλοίων που καταγράφηκαν, οι γεωπολιτικές αναταράξεις σε διάφορες χώρες, οι διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών είναι παράμετροι οι οποίες αναμένεται να απασχολήσουν τον τομέα των ναυτασφαλίσεων το επόμενο διάστημα; Σε αυτό το γρήγορα μεταβαλλόμενο περιβάλλον πόσο δύσκολη θα είναι η προσαρμογή στις νέες συνθήκες για τους διάφορους κλάδους που εμπλέκονται στην ναυτιλιακή κοινότητα;

 

Σε αυτό το γρήγορα μεταβαλλόμενο περιβάλλον θα πρέπει να αντιλαμβανόμαστε τα πράγματα αρκετά γρήγορα, θα πρέπει να αναπτύξουμε επίσης την ικανότητα σε μια περίπτωση κρίσης να πάρουμε την σωστή απόφαση. Πρέπει να υπάρχει και η κριτική σκέψη και η ομαδικότητα ώστε να βρούμε τις λύσεις στα διάφορα θέματα.

 

Ποια είναι τα σημεία-σταθμοί στην πορεία της ζωής σας;

 

Σημεία σταθμοί είναι η είσοδος μου στον χώρο της ναυτιλίας, η γέννηση της κόρης μου και η απόφαση μου να ξεκινήσω την Orion.

 

Τι ξεχωρίζετε ως πιο σημαντικό στην ζωή;

 

Ξεχωρίζω την φιλία.

 

Περιγράψτε τον εαυτό σας με τρεις λέξεις.

 

Επίμονη, συγκαταβατική και δοτική.

 

Πείτε μου ποιο θεωρείτε ότι είναι το μυστικό της επιτυχίας σας αλλά και βιώνοντας ένα πολυάσχολο επαγγελματικό πρόγραμμα ποια φιλοσοφία ζωής ακολουθείτε;

 

Δεν νομίζω ότι έχω κάποιο μυστικό. Υπάρχει η αγάπη για αυτό που κάνω, η πολύ δουλειά, η υπομονή και η μεγάλη ανταμοιβή είναι η μακροχρόνια σχέση που δημιουργείται ανάμεσα στον πελάτη και στην Orion.

Η φιλοσοφία της ζωής μου είναι Να είμαι ο εαυτός μου. Να μην είμαι δήθεν.

 

topaloglouioannafoto25

Πρόσφατα βραβευτήκατε από την Wista Hellas με το βραβείο “Leadership Award”. Το εν λόγω βραβείο καθιερώθηκε φέτος, με στόχο την αναγνώριση και επιβράβευση ατόμων των οποίων η ηγεσία συνείσφερε σημαντικά στην ισότητα των φύλων, είτε διότι καθοδήγησαν και ενέπνευσαν νέους ανθρώπους, είτε διότι εγκαθίδρυσαν ένα περιβάλλον ή μία κουλτούρα ισότητας και ίσων ευκαιριών μέσα στον οργανισμό τους, είτε διότι ενήργησαν με τις πράξεις τους ως πρότυπο ή υποστηρικτές των δικαιωμάτων των γυναικών μέσα στην ελληνική ναυτιλιακή βιομηχανία.

Από την δεκαετία 1990 έχετε καθιερώσει τις αρχές της ισότητας και των ίσων ευκαιριών στην εταιρεία σας, ενώ έχετε η ίδια αποτελέσει πρότυπο και πηγή έμπνευσης για γυναίκες, οι οποίες υπό την καθοδήγηση και εκπαίδευσή σας, κατέλαβαν σημαντικές θέσεις ηγεσίας σε άλλους οργανισμούς στην πορεία της καριέρας τους.

 

Αισθάνομαι μεγάλη τιμή και συγκίνηση για αυτήν την διάκριση και ευχαριστώ την Wista Hellas για το βραβείο και για την τιμή που μου έκανε να είμαι η πρώτη που το έλαβε.

Η βράβευση αυτή αποτελεί μια ξεχωριστή στιγμή για εμένα.

Θεωρώ ότι το γυναικείο μυαλό είναι πολύστροφο και αποτελεσματικό. Πιστεύω στην ισόρροπη εκπροσώπηση των φύλων στο χώρο εργασίας, και θεωρώ ότι η αξία των γυναικών στην ναυτιλία όπως και σε όλους τους κλάδους, πρέπει να αναγνωρίζεται και να ανταμείβεται ισότιμα.

Ακόμη πιστεύω ότι οι γνώσεις πρέπει να μεταδίδονται. Θα ήταν εγωιστικό να πιστεύουμε ότι μας ανήκουν.

Η κα Ιωάννα Τοπάλογλου με την Orion International Brokers and Consultants Ltd. διαγράφει την δική της πετυχημένη καριέρα στον χώρο της Ναυτιλίας.

Η μακροχρόνια εμπειρία στον κλάδο της ναυτασφάλισης και το να βρίσκεται κοντά στους πελάτες είναι η πρώτη της προτεραιότητα.

Τα γραφεία της Orion βρίσκονται στον Πειραιά, Σαχτούρη 15, τηλ. 210 4514001

 

topaloglouioannafoto17

Φωτογραφία απο την πρόσφατη βράβευση της

topaloglouioanna15

topaloglouioannafoto14

 

 

 

 

 

crossworldbanner

seanergymaritime1

dominicaconsulate

bvbanner2022

Ημερολόγιο

«  Μάρτιος 2024  »
ΔΤΤΠΠΣΚ
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

lapwingslogo

esmlogo24

ccslogo

bannerorion19 

hsw24banner1

secblue24

Αναζήτηση