archonmaritime2 crossworldmarine24f1 drydel2025

latscologo 

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Εκτύπωση

Σύγκρουση πλοίων στην Βόρεια Θάλασσα - Τουλάχιστον 37 άτομα μεταφέρθηκαν στην στεριά

10 Μαρτίου 2025.

stenasolong2Της Γεωργίας Ερμίδη

Τριάντα επτά άνθρωποι μεταφέρθηκαν στην στεριά μετά από την σύγκρουση φορτηγού πλοίου με πετρελαιοφόρο στα ανοιχτά της ανατολικής ακτής της Αγγλίας.

Ένα δεξαμενόπλοιο που μετέφερε καύσιμα αεροσκαφών και ένα φορτηγό πλοίο συγκρούστηκαν στην Βόρεια Θάλασσα στα ανοιχτά της βορειοανατολικής Αγγλίας στις 9:48 π.μ.(τοπική ώρα) με 37 μέλη των πληρωμάτων να μεταφέρονται στο νοσοκομείο.

Το δεξαμενόπλοιο MV Stena Immaculate φέρεται σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες να χτυπήθηκε από το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MV Solong. Η βρετανική ακτοφυλακή είπε ότι ένα ελικόπτερο, αεροσκάφη, σωσίβιες λέμβοι και κοντινά πλοία με πυροσβεστική ικανότητα κλήθηκαν στο περιστατικό για να βοηθήσουν.

Η αιτία της σύγκρουσης παραμένει άγνωστη, αλλά η Stena επιβεβαίωσε ότι όλα τα μέλη του πληρώματος είναι ασφαλή.

Το Stena Immaculate χωρητικότητας 49.729 dwt, μήκους 183 μέτρων, και το το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Solong μήκους 140 μέτρων ήταν το ένα δίπλα στο άλλο στα ανοικτά της ακτής, σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση θέσης παρακολούθησης πλοίων AIS στις 1034 GMT, έδειξαν τα shippingdataLSEG.

Η Stena είπε ότι το τάνκερ της διαχειρίζεται ο αμερικανικός όμιλος logistics Crowley. Ο Crowley έγραψε στο X ότι το δεξαμενόπλοιο, που μετέφερε ένα φορτίο καυσίμου Jet-A1, χτυπήθηκε από το Solong ενώ ήταν αγκυροβολημένο κοντά στο Hull στα ανοιχτά της ακτής της Βόρειας Θάλασσας.

«Το Stena Immaculate υπέστη ρήξη δεξαμενής φορτίου», είπε η εταιρεία Crowley.

«Πυρκαγιά προκλήθηκε ως αποτέλεσμα της συγκρουσης και αναφέρθηκε ότι έφυγαν καύσιμα στην θάλασσα».

Το δεξαμενόπλοιο υπέστη ζημιά σε δεξαμενή φορτίου που περιείχε καύσιμα Jet A1.

Το πλήρωμα του Stena Immaculate εγκατέλειψε το σκάφος μετά από πολλαπλές εκρήξεις και όλοι οι ναυτικοί είναι ασφαλείς, είπε ο Crowley σύμφωνα με διεθνή μέσα.

Επίσης αναφέρθηκε «Πολλά εξαρτώνται πραγματικά από το φορτίο που μεταφέρεται, πόσες δεξαμενές παραβιάστηκαν και πόσο κακή είναι η φωτιά».

«Υπήρξαν αναφορές ότι αρκετοί άνθρωποι είχαν εγκαταλείψει τα πλοία μετά από σύγκρουση και υπήρξαν πυρκαγιές και στα δύο πλοία», δήλωσε το Royal National Life Boat Institution (RNLI), μια υπηρεσία ναυαγοσωστικής λέμβου που εργάζεται για την αντιμετώπιση έκτακτης ανάγκης.

Σχετικά με την διαρροή του καυσίμου αεροσκαφών, ένας ειδικός λέει ότι είναι "αρκετά ελαφρύ" σε σύγκριση με το αργό πετρέλαιο. Αυτό σημαίνει ότι θα υπάρχει λιγότερη ρύπανση από ό,τι αν ήταν άλλου τύπου, αλλά «θα υπάρξει και πετρελαιοκηλίδα, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία για αυτό».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

seanergymaritime1

dominica25

bvbanner25

freshwatertankers1

Ημερολόγιο

«  Μάρτιος 2025  »
ΔΤΤΠΠΣΚ
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

posidoniahrakl 

panamanianlogo25

ccslogo

bannerorion19 

hsw24summer

pireas25logo2

Αναζήτηση