archonmaritime2 arcadia gac17

latscologo 

Naming Ceremony for the first two vessels of 5,500 TEU eco-design newbuilding series

Naming Ceremony for the first two vessels of 5,500 TEU eco-design newbuilding series

The naming ceremony for the first two 5,500 TEU eco-design newbuildings out of the six-vessel series initiated by MPC Capital took place on 30 August 2023 at the traditional Korean shipyard HJ Shipbuilding & Construction in Busan.

More...
Neda Maritime: Ναύλωσε πλοίο της με την Petrobras

Neda Maritime: Ναύλωσε πλοίο της με την Petrobras

Η κρατική εταιρεία ενέργειας της Βραζιλίας Petrobras υπέγραψε μακροχρόνια σύμβαση ναύλωσης για ένα δεξαμενόπλοιο VLCC της ναυτιλιακής εταιρείας Neda Maritime του Νίκου Λυκιαρδόπουλου.

More...
Neptune Lines orders its first two next generation vessels

Neptune Lines orders its first two next generation vessels

Neptune Lines is excited to announce the order of two next generation vessels, specially designed for its short sea trades. Fujian Mawei shipyard in China will build the highly efficient 4200 CEU DF PCTC vessels which will be both delivered…

More...
Eastern Mediterranean Maritime Limited took delivery of the aframax tanker "Nounou"

Eastern Mediterranean Maritime Limited took delivery of the aframax tanker "Nounou"

On August 21st, 2023 the 115,000 DWT aframax product tanker "Nounou", built by DH Shipbuilding, Korea was delivered to Eastern Mediterranean Maritime Limited.

More...
Uni-Tankers announces further fleet expansion

Uni-Tankers announces further fleet expansion

We are happy to announce a major expansion of our fleet, adding four new T/C vessels and the purchase of M/T Sedat Basak.

More...
Navios Maritime Holdings Inc. Announces Receipt of Buyout Offer of $1.84 Per Common Share

Navios Maritime Holdings Inc. Announces Receipt of Buyout Offer of $1.84 Per Common Share

Navios Maritime Holdings Inc. (“Navios Holdings” or the “Company”) (NYSE: NM) today announced that its board of directors received an unsolicited non-binding proposal from N Shipmanagement Acquisition Corp. (“NSC”) to

More...
Frontpage Slideshow | Copyright © 2006-2011 JoomlaWorks Ltd.
Εκτύπωση

Νεκρός ο Γερμανός εφοπλιστής Bertram Rickmers – Έπεσε από τις σκάλες και σκοτώθηκε

23 Μαΐου 2023.

bertramrickmers

Της Γεωργίας Ερμίδη

Ο διάσημος Γερμανός εφοπλιστής Bertram Rickmers πέθανε σε ηλικία 71 ετών. Τα Γερμανικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν ότι ο Bertram Rickmers υπέκυψε στα τραύματα που προκλήθηκαν όταν έπεσε από μια σκάλα στην βίλα του κατά την διάρκεια των εορτασμών για τα 60ά γενέθλια της συζύγου του Φραντζίσκα.

Οι υπάλληλοι της Asian Spirit Steamship Co (ASSC) ενημερώθηκαν για τον θάνατό του χθές το βράδυ της Δευτέρας από τον διευθύνοντα σύμβουλο Frank Bunte, σύμφωνα με την εφημερίδα Das Bild.

Ο Ρίκμερς είχε 2 κόρες την Άννα Σόφι και Λάρα, εναν γιο τον Ρίκμερ Κλάσεν και πέντε εγγόνια.

«Αυτή την ώρα οι σκέψεις μας είναι κυρίως με την σύζυγο του Ρίκμερς, Φραντζίσκα, τα τρία παιδιά και τα πέντε εγγόνια του, στα οποία εκφράζουμε την βαθύτατη συμπάθειά μας», ανέφερε μια δήλωση από την διοίκηση της Asian Spirit Steamship Company (σ.σ. ο Ρίκμερς παρέδωσε την εταιρεία στον γιο του Κλάσεν Ρίκμερς, το 2022).

Ο ιδιοκτήτης με έδρα το Αμβούργο καταγόταν από μια από τις πιο επιφανείς ναυτιλιακές δυναστείες της Γερμανίας, της οποίας η ιστορία ξεκινά απο το 1934.

Σύμφωνα με γερμανικά ΜΜΕ, ακόμα δεν είναι ξεκάθαρο το τι συνέβη και εξετάζεται το ενδεχόμενο μήπως ο εφοπλιστής υπέστη καρδιακή προσβολή λίγο πριν την πτώση του.

Η τραγική ειρωνεία, όπως αναφέρουν τόσο η Hamburger Abendblatt, όσο και η «Bild», είναι ότι η μητέρα του Ρίκμερς, Κρίστα, είχε πέσει θύμα παρόμοιου περιστατικού.

Η Κρίστα Ρίκμερς είχε πέσει επίσης από μια σκάλα τον Αύγουστο του 2003, υπέστη σοβαρά τραύματα στο κεφάλι και τελικά πέθανε.

Ο Ρίκμερς προέρχονταν από μια από τις πιο γνωστές εφοπλιστικές δυναστείες της Γερμανίας.

Μπήκε στην επιχείρηση στις αρχές της δεκαετίας του 1980, όταν η ναυτιλιακή αυτοκρατορία της οικογένειας είχε πέσει σε δύσκολες στιγμές. Το ναυπηγείο είχε καταθέσει αίτηση αφερεγγυότητας και η υπηρεσία τακτικών γραμμών είχε πουληθεί.

«Δεν κληρονόμησα τίποτα. Μηδέν. Έπρεπε να ξεκινήσουμε ξανά», είχε πει σε συνέντευξη το 2019.

Αρχικά ίδρυσε μια εταιρεία με τον αδελφό του Erck που πουλούσε ομόλογα πλοίων.

Μέσα σε λίγα χρόνια, αυτός και ο αδερφός του Erck είχαν αγοράσει την Rickmers-Linie από την Hapag-Lloyd και δημιούργησαν έναν στόλο με περισσότερα από 100 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 30 πλοία πολλαπλών χρήσεων.

Τα αδέρφια χώρισαν στα τέλη της δεκαετίας του 1990, με τον Rickmers να παραμένει επικεφαλής της Rickmers Holding. Ο Μπέρτραμ επέκτεινε την εταιρεία του σε μια μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία – με περίπου 130 πλοία.

Η Rickmers Holding υπέβαλε αίτηση πτώχευσης το 2017 αφού η HSH Nordbank, ένας από τους σημαντικότερους πιστωτές της, απέρριψε ένα εξωδικαστικό σχέδιο αναδιάρθρωσης.

Στην συνέχεια, ο Ρικμερς ίδρυσε την Asian Spirit Steamship Company, την οποία ξεκίνησε μαζί με τον γιο Ρίκμερ Κλάσεν, η οποία σήμερα ελέγχει έναν στόλο 11 πλοίων.

Η εταιρεία αναπτύχθηκε με νεότευκτα και μεταχειρισμένες αγορές.

Το S&P Global International Ships Register απαριθμεί την εταιρεία με ένα στόλο έξι σύγχρονων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων feedermax και ένα πλοίο εφοδιασμού πλατφόρμας.

Επιπλέον, τέσσερα πλοία boxship 1.162 teu είχαν γίνει παραγγελία στην Κίνα και πρόκειται να παραδοθούν φέτος.

 

 

 

 

 

 

 

crossworldbanner

seanergybanerblue

antipollution2020

dominicaconsulate

bvbanner2022

Ημερολόγιο

«  Αύγουστος 2023  »
ΔΤΤΠΠΣΚ
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

bannerorion19

marinemone23

capitalinkoct3

Αναζήτηση

23worldlng