archonmaritime2 crossworldmarine24f1 gac17

latscologo 

Μεταφορά οχημάτων εναλλακτικών καυσίμων (AFVs) με ακτοπλοϊκά πλοία

Μεταφορά οχημάτων εναλλακτικών καυσίμων (AFVs) με ακτοπλοϊκά πλοία

Με γνώμονα την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας και την ασφαλή διακίνηση των επιβατών, το υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής εξέδωσε κατευθυντήριες οδηγίες (14/11/2023 & 16/4/2024) προς τις ακτοπλοϊκές εταιρείες,

More...
Trafigura orders four dual-fuel ammonia powered vessels from HD Hyundai Mipo Dockyard

Trafigura orders four dual-fuel ammonia powered vessels from HD Hyundai Mipo Dockyard

Trafigura, a market leader in the global commodities industry, has signed a contract for four Medium Gas Carriers (MGC) that will be capable of using low-carbon ammonia as a propulsion fuel when delivered.

More...
QatarEnergy to build 18 of the largest LNG vessels ever built in China's CSSC at a cost of $6 billion

QatarEnergy to build 18 of the largest LNG vessels ever built in China's CSSC at a cost of $6 billion

QatarEnergy signed an agreement with China State Shipbuilding Corporation (CSSC) for the construction of 18 ultra-modern QC-Max size LNG vessels, marking a significant addition to its historic LNG fleet expansion program.

More...
ΠΕΝΕΝ: Αυτά είναι τα 37 πλοία που ζητούν προσωπικό καταστρώματος

ΠΕΝΕΝ: Αυτά είναι τα 37 πλοία που ζητούν προσωπικό καταστρώματος

Την ακόλουθη ανακοίνωση έκανε η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών (ΠΕΝΕΝ) με νέα αιτήματα προσφοράς εργασίας από 37 πλοία. 

More...
Avance Gas agrees one-year time charter for Chinook

Avance Gas agrees one-year time charter for Chinook

Avance Gas Holding Ltd. announce that it has extended the variable time charter for the VLGC Chinook (built 2015) expiring July 2024 by one year with an energy major.

More...
Belships ASA: Sale of two Supramax vessels

Belships ASA: Sale of two Supramax vessels

Belships has entered into agreements for the sale of BELFRIEND and BELTIDE, Supramax bulk carriers built in 2016, for a price of USD 28.3m per vessel.

More...
Frontpage Slideshow | Copyright © 2006-2011 JoomlaWorks Ltd.
Εκτύπωση

Η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία ανακοίνωσε νέα 48ωρη πανελλαδική απεργία σε όλες τις κατηγορίες πλοίων στις 10 και 11 Δεκεμβρίου

08 Δεκεμβρίου 2021.

apergiapnopl21H Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:

H Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας, στην συνέχεια του από 11-11-2021 δελτίου τύπου, με το οποίο και ανακοίνωνε την απόφασή της για την προσωρινή αναστολή της κλιμάκωσης της 48ωρης απεργιακής μας κινητοποίησης, στις 11-12 Νοεμβρίου 2021, δίνοντας έτσι μία τελευταία ευκαιρία στην εργοδοσία και στην Κυβέρνηση να αλλάξουν την στείρα και αρνητική συμπεριφορά και στάση τους και να πρυτανεύσει η λογική στην πλευρά τους, ανακοινώνει τα πιο κάτω:

Κατ’αρχάς υπενθυμίζουμε ότι η απόφαση για την πραγματοποίηση της πιο πάνω πανελλαδικής 48ωρης απεργίας μας, με προοπτική κλιμάκωσης, αποφασίστηκε ως έσχατο μέτρο για την προάσπιση και διεκδίκηση των δίκαιων αιτημάτων μας, ως Ελλήνων Ναυτικών, με αιχμή του δόρατος τις μισθολογικές αυξήσεις στις Συλλογικές Συμβάσεις για τα έτη 2020 και 2021, χωρίς βέβαια να υποτιμάται και να υποβαθμίζεται και η σημασία των υπολοίπων εξίσου καυτών αιτημάτων του κλάδου (ασφαλιστικό, συνταξιοδοτικό, εκπαίδευση, Υπηρεσίες Γενικών Μητρώων,ΓΕΝΕ, ανεργία και μαύρη ανασφάλιστη εργασία, οργανικές συνθέσεις πληρωμάτων κλπ).

Παρά την κατά τα άνω όμως προσωρινή αναστολή και την έμπρακτη με αυτό τον τρόπο επιδειχθείσα καλοπιστία μας, η εργοδοτική πλευρά συνεχίζοντας την τακτική της συνεχούς κωλυσιεργίας όχι μόνον ΔΕΝ βελτίωσε, έστω και επ’ ελάχιστο, την αρνητική της θέση, αλλά πεισματικά όχι μόνον εξακολουθεί να αρνείται την χορήγηση ουσιαστικών αυξήσεων στους μισθούς των Ναυτεργατών, αλλά υποτιμώντας και τη νοημοσύνη μας, με παραπλανητικά τερτίπια και παραλλαγές προσπαθεί να πείσει για τα «φιλεργατικά της αισθήματα», και ομιλεί για «αυξήσεις» της τάξεως του 0% για το 2020, του 1% χωρίς αναδρομική ισχύ για το 2021 και του 1% για την σύμβαση του 2022 (!!!!!) δημιουργώντας έτσι ευθέως συνθήκες «πολεμικής αντιπαράθεσης», «ξεχνώντας» να αναφέρει ότι από το 2019 οι Ναυτεργάτες όχι μόνο δεν πήραν 1 ευρώ αύξηση αλλά χάρις στη σκληρή δουλειά τους, και χωρίς να πληρώνονται επί μήνες πολλές φορές, με μειωμένες και ελλιπείς συνθέσεις, με πολλαπλάσιες ώρες απασχόλησης από ότι προβλέπει ο νόμος, κατάφεραν και κράτησαν όρθιες τις ακτοπλοϊκές εταιρείες παρά τις πρόσθετες δυσκολίες της πανδημίας του COVID -19, προκειμένου να συνεχιστούν απρόσκοπτα οι συγκοινωνίες.

Εξάλλου, παρά τις συνεχείς επισημάνσεις και διαμαρτυρίες μας, και τις αντίστοιχες υποσχέσεις και διαβεβαιώσεις των αρμοδίων, σχετικά με τα ήδη υφιστάμενα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος μας, στο ΚΕΣΕΝ, στο ΓΕΝΕ, στα Μητρώα, στα Σωστικά Μέσα, στον Οίκο του Ναύτη και στο ΝΑΤ, όχι μόνο δεν επιλύονται και δεν βελτιώνονται αλλά εξακολουθούν να συσσωρεύονται καθημερινά με αποκορύφωμα τον καταιγισμό σειράς πρόσθετων αντεργατικών νόμων και την εξακολούθηση εφαρμογής του ναυτοκτόνου νόμου 4150/2013 για τις μειωμένες ειδικές συνθέσεις στα ακτοπλοϊκά και επιβατηγά/μεσογειακά πλοία, του Ν. 4714/2020, που επεμβαίνει στην εσωτερική αυτονομία και λειτουργία των σωματείων μας, του Ν. 4770/2021, με τον οποίο μειώνονται χαριστικά και στην κυριολεξία μηδενίζονται τα πρόστιμα για τις παραβάσεις της ναυτεργατικής νομοθεσίας σχετικά με την υπεραπασχόληση των Ναυτικών μας και του Ν. 4808/2021, που στην κυριολεξία αποτελεί σκούπα των απεργιακών αγώνων.

H Διοίκηση της Ομοσπονδίας μας αφου έλαβε υπόψη της την αδιάλλακτη αυτή θέση και τον εμπαιγμό των εργοδοτών, αλλά και την στάση της Κυβέρνησης, αποφάσισε ομόφωνα να κλιμακώσει περαιτέρω τον αγώνα της με νέα 48ωρη πανελλαδική απεργία, για όλες τις κατηγορίες πλοίων, σύμφωνα με τα νόμιμα και εμπρόθεσμα αποσταλέντα εξώδικα μας, που αρχίζει την 00.01 ώρα της 10 Δεκεμβρίου 2021, ημέρα Παρασκευή και λήγει την 24.00 μ. ώρα της 11 Δεκεμβρίου 2021, ημέρα Σάββατο με προοπτική περαιτέρω κλιμάκωσης, οπότε και ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΜΕ ΔΕΜΕΝΟΥΣ ΚΑΒΟΥΣ και δεν θα εκτελεστεί κανένα δρομολόγιο.

Ταυτόχρονα η Διοίκηση της ΠΝΟ ζητάει την κατανόηση και την πλήρη συμπαράσταση τόσο του επιβατικού κοινού όσο και όλων των εργαζομένων, διότι ο αγώνας ο οποίος και διεξάγεται δεν είναι αγώνας, που αφορά μόνον τους Έλληνες ναυτεργάτες αλλά αφορά όλη την τάξη των εργαζομένων.

 

ΟΙ ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΕΣ ΟΡΘΩΝΟΥΝ ΤΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΞΑΡΘΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΥΣ ΕΚΜΗΔΕΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ

 

Το σύνολο των ναυτεργατών της Χώρας συμμετέχει μαζικά στον απεργιακό μας αγώνα και όλοι μαζί δυναμικά δίνουμε την μόνη απάντηση που ταιριάζει:

 

ΟΛΟΙ ΣΑΝ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΩΝΗ ΣΤΟΝ ΔΙΚΑΙΟ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ.

 

Με εντολή Διοίκησης

 

Εμμανουήλ Τσικαλάκης

Γενικός Γραμματέας

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

seanergymaritime1

dominicaconsulate

bvbanner2022

Ημερολόγιο

«  Φεβρουάριος 2024  »
ΔΤΤΠΠΣΚ
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829

lapwingslogo

esmlogo24

ccslogo

bannerorion19 

hsw24summer

esg24gh20

Αναζήτηση

captallink9j24