ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Εκτύπωση

Tο "Blue Star Δήλος" το πρώτο πλοίο στο λιμάνι του Πειραιά για το 2026

01 Ιανουαρίου 2026.

bluestardelo2Το πρώτο εισερχόμενο πλοίο της χρονιάς 2026 στο λιμάνι του Πειραιά είναι το "Blue Star Delos". Ο υφυπουργός Ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής μαζί με τον Αρχηγό του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής ακτοφυλακής υποδέχθηκαν το πλοίο και μίλησαν με τον κυβερνήτη και το πλήρωμα.

Εν συνεχεία, ο υφυπουργός Ναυτιλίας και νησιωτικής Πολιτικής μετέβη στο Εθνικό Κέντρο Συντονισμού Έρευνας Διάσωσης (ΕΚΣΕΔ) όπου είχε την ευκαιρία να επικοινωνήσει με δύο Εμπορικά Πλοία που βρίσκονται εν πλω (το “MARAN LYNX” στον Ινδικό Ωκεανό και το “ΑΝΔΡΟΜΕΔΑ” στην Μεσόγειο) και με δύο Πλωτά Σκάφη του ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ σε αποστολή.

Όπως έγινε γνωστό αυτήν την στιγμή πάνω από 450 Ελληνικά πλοία ταξιδεύουν σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης.