seanergyship crossworldmarine24f1 ten1

latscologo 

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Εκτύπωση

Tο "Blue Star Δήλος" το πρώτο πλοίο στο λιμάνι του Πειραιά για το 2026

01 Ιανουαρίου 2026.

bluestardelo2Το πρώτο εισερχόμενο πλοίο της χρονιάς 2026 στο λιμάνι του Πειραιά είναι το "Blue Star Delos". Ο υφυπουργός Ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής μαζί με τον Αρχηγό του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής ακτοφυλακής υποδέχθηκαν το πλοίο και μίλησαν με τον κυβερνήτη και το πλήρωμα.

Εν συνεχεία, ο υφυπουργός Ναυτιλίας και νησιωτικής Πολιτικής μετέβη στο Εθνικό Κέντρο Συντονισμού Έρευνας Διάσωσης (ΕΚΣΕΔ) όπου είχε την ευκαιρία να επικοινωνήσει με δύο Εμπορικά Πλοία που βρίσκονται εν πλω (το “MARAN LYNX” στον Ινδικό Ωκεανό και το “ΑΝΔΡΟΜΕΔΑ” στην Μεσόγειο) και με δύο Πλωτά Σκάφη του ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ σε αποστολή.

Όπως έγινε γνωστό αυτήν την στιγμή πάνω από 450 Ελληνικά πλοία ταξιδεύουν σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης.

 

 

 

 

 

seanergymaritime1

dominica25

bvbanner25

freshwatertankers1

seajets26f1 

Ημερολόγιο

«  Ιούνιος 2026  »
ΔΤΤΠΠΣΚ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

 

panamanian2025

 unitedmaritime

mpkshipping25

bannerorion19

hsw26n1

Αναζήτηση

seajets26f2